Wednesday, February 23

Online Shopping....HABISkan Duit!!!

~23o22o11~

Bende yg plg aku suke sejak pandai gune eBay, Paypal & Debit Card...Beli jersey, baju, seluar, kasut & lain2 lagi, bende sehalus benang pun ade aku beli...Habis duit simpanan aku kerjakan, still sampai skrg menghabiskan nyaa...Mak aku syik mengomel je kalu ade parcel baru sampai, kdg2 smpai 2-3 parcel sampai dlm 1 hari (besar2 plak tu..)

Yang terbaru smalam dia sampai, terkejut gak aku sbb bungkusan die punye lah besar (bulk 3org) sbb dlm ni ade 5 helai jerseer/baju...Tgk gambar tu ----->

Nasib xkene tax (berat dah nak masuk 2kg dah ni), salalu kene tax over rm500 & 1kg ++...Maybe pegawai kastam kt KLIA dah kenai name aku kot sbb tu malas die nak kenekan tax..(dal slalu sgt bli oversea)..Baran2 yng ade dlm parcel besar ni dselamat dpos kepada tuan2 nyaa, esok sampai la tu...

Ari ni lak aku organize bulk WIGGY, mule2 igt nak lone ranger je (bli sendiri)..Tup2 aku post la status "WIGGY Sports anyone??" kt facebook..Tudiaaaaaa, ramai yang mau join, bleh ar share shipping (bulk la tu)...

Kitbag, United Direct & eBay = sangat banyak racun untuk aku...Setiap bulan mesti ade 1-2 bende aku beli dari store2 tu...Giler arr, biler aku nak kawin kalu duit diprabehkan..hahaah...

Merepek je kerja aku, mengarut kan aku tulis ni...Ape2 pun enjoy k....JOM BELANJA AKU!!!

Mood : Italy Blue Polo Shirt

1 comment: